★ ★ ★ ★ ★ 4,8 / 5 TRUSTED SHOPS

Δωρέαν αποστολή για παραγγελίες άνω των 99€

Εγγραφείτε και κερδίστε έκπτωση 5 €*

Γρήγορη αποστολή

Σύνδεση

BLACK WEEK 10-70% έκπτωση σχεδόν σε όλα*

Εξυπηρέτηση πελατών/Συχνές ερωτήσεις

Συχνές Ερωτήσεις

Η ενότητά αυτή είναι εδώ για να σας βοηθήσει να βρείτε τις απαντήσεις στις πιο συχνές ερωτήσεις. Εάν δεν βρείτε την απάντηση που ψάχνετε, επικοινωνήστε μαζί μας στο info@nordicnest.com

Τι είδους προϊόντα μεταφέρει η Nordic Nest;

Θα πρέπει να πληρώσω τελωνειακούς δασμούς για παραγγελία στο Ηνωμένο Βασίλειο;

Θα πρέπει να πληρώσω τέλη τελωνείου για παραγγελία στην Ελβετία;

Πώς μπορώ να κάνω μια παραγγελία στην Nordic Nest;

Ποιους τρόπους πληρωμής δέχεται η Nordic Nest;

Είναι ασφαλές να παραγγείλετε ηλεκτρονικά στη Nordic Nest;

Πώς προσδιορίζω το κόστος αποστολής για την παραγγελία μου;

Πότε θα φτάσει το δέμα μου στην Ελβετία;

Πόσος είναι ο χρόνος παράδοσης από τη Nordic Nest;

Τι κάνω εάν η παραγγελία μου έχει υποστεί ζημιά όταν την παραλάβω;

Σε ποιες χώρες στέλνει η Nordic Nest;

Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

ΔΙΑΚΟΣΜΙΣΤΕ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΑΣ ΜΕ ΣΚΑΝΔΙΝΑΒΙΚΟ DESIGN
Nordic Nest AB (EU-VAT-Number: SE556628159701), Stämpelvägen 3, 394 70 Kalmar, Σουηδία, Εξυπηρέτηση πελατών: info@nordicnest.gr, Τηλ. αρ: +46108085004
© 2002 - 2024 Copyright Nordic Nest AB